Thursday, May 24, 2012

J-Mag Scans! 日本の雑誌のスキャン!

My blog has been so boring lately, I apologise T_T I'm sorry if you missed me... just kidding, no I'm not, heh. I've been clicking around looking for recent and good J-mag scans. And... I've found some! They'll totally be awesome and you know it. I'm going to use Google translate to write in Japanese on my J-Mag scan posts because they are popular with Japanese speaking people ^_^ so don't blame me for bad translation. 

私のブログは最近退屈されており、私はあなたが私を逃したらごめんなさい謝る...ただ、冗談無し私は、あわやではない。私は最近、優れたJ-MAGスキャンを探して周りをクリックしてきました。と...私はいくつかのを見つけました!彼らは完全に素晴らしいだろうとあなたはそれを知っています。

The pictures are taken from these three magazines 
写真は、これらの3つの雑誌から取られ

                  Popteen April 2012        Egg April 2012              Jelly May 2012
                      ポップティーン 2012年4月          卵  2012年4月                   ゼリー 2012年5月


 ^^ Milky Bunny!!! ^^ Tsu-Chan! 


 ^^ Cute outfit! ^^かわいい服! 

 ^^ I like her hair! ^^私は彼女のが好き!

    ^^ amazing makeup! ^^ 驚くべきメイクアップ!

 ^^ puffy eye makeup ^^膨張したアイメイク

 ^^ loving the style here!!! ^^スタイルを愛して!!!

 ^^ the hair!!! ^^ 

 ^^ so pretty! ^^ 美しさそう!

 ^^ CUTE! ^^ かわいい!

 ^^ natural makeup! ^^自然なメイクアップ!
 ^^ this hair is so wow! ^^この髪はとても素晴らしいです。!

 ^^ gorgeous much, no? ^^ いや、豪華なくらい?
^^ my favourite! ^^ 私のお気に入り!

No comments: